Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Ελένη Β. Σεμερτζίδου: "ΠΟΓΚΡΟΜ"


"ΠΟΓΚΡΟΜ" (Μυθιστόρημα)

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

FREE photo hosting by Fih.gr

«....Σας το ξαναλέω! Μέχρι
και το πουκάμισο κόντεψε να μου σκίσει! Όσο δε για το φερμουάρ του παντελονιού
μου, δεν το συζητάω! Αυτό το κατέστρεψε εντελώς! Σχεδόν το ξερίζωσε από τη
βάση του! Τι να έκανα, λοιπόν, μου λέτε; Εσείς που τα ξέρετε όλα! Μέσα σ΄ αυτό
το άγριο κυνηγητό και την μανιώδη καταδίωξη από το κρεβάτι στο πάτωμα και από
το πάτωμα στην πολυθρόνα, για να με πιάσει και να με κλείσει μέσα στις μακριές
δαγκάνες των ποδιών της, για να με εξοντώσει, τι πιθανότητες είχα να ξεφύγω;
Όχι, πείτε μου!

Πογκρόμ, Κύριοι! Πογκρόμ !

Ξέρετε τι θα πει αυτή η
λέξη; Δεν ξέρετε; Πολύ καλά! Αφού, λοιπόν, δεν την γνωρίζετε αυτή τη λέξη, θα
σας την «περιγράψω» εγώ και, μάλιστα, όσο πιο καλά μπορώ!

Σας το υπόσχομαι …»

Ελένη Β. Σεμερτζίδου



«Πογκρόμ» - Διαβάστε το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου